Julie says

När Julie var nyfödd sa bvc-sköterskan att vi inte skulle bli rädda om hon var lite senare i talet än Sienna. Dels för att Sienna började snacka sjukt tidigt, men också för att Sienna snackade så mycket. Tvåan hade liksom ingen chans menade sköterskan. Men tji fick hon; Julie började också prata tidigt och snackar nonstop hon med. Dessutom har hon börjat lägga till knäppa vuxenord, vilket är sjukt roligt. 
 
"Mamma, jag vill ha tuggummi". Jag förklarar att de är slut. "Mamma gå handla nya tuggummi." Jag instämmer att jag ska handla nya imorgon. "Nä, alltså mamma handla nya nu." Äh.. nej? 
 
"Vart (t!) är pappa?" Jag berättar att han är på jobbet. 
"Nä, pappa är faktiskt inte alls på jobbet" Nähä...?
 
Snackaren

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Alltså och fakkist 😂😂! Och Sienna som var "uttråkad" på allt möjligt innan hon var 3, hahahaha!

2017-08-12 @ 18:50:54
Postat av: Mamma Malin

Hahah, Charlie är inne i en fas när han ska berätta ALLT så Moa får gärna vänta lite med talet så man inte blir helt koko! :P

2017-08-13 @ 08:58:33
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Mirre Sweetwords

Hehe har en pratkvarn här hemma med, jag kan få lite skavsår in ears ibland =D

2017-08-13 @ 12:40:47
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0