Sådär kvalitetsmässig tid

När man inte har kvantitetstid (eller typ någon tid alls) med sina ungar, får man satsa på kvaliteten. Tyvärr har jag knappt tid med den heller, så det är sådär med nivån. Det är liksom inte kvalitetstid genom att gå på zoo eller att röja på en ny lekplats... utan att köra Bolibompadansen ihop innan läggdags, leka huvud-axlar-knä och tå mellan morgontandbostningen och påklädnaden, eller att snabbgosa en stund efter maten- när Kim tar disken och tror att jag gör ungarna redo för kvällsdusch. Han tror dock inte att jag är klok. Men jag vill hinna leka med mina barn! Fast jag vill inte att han filmar när jag dansar framför drakjäkeln. Vilket han gjorde igår. Och la ut på snapchat. Funderar på att smygfilma honom imorgon när han läser för Sienna och uttalar Basil Mus fel. För det gjorde han idag. Mehehehe. Men i alla fall, kvalitetstid på låg nivå. Vi försöker. 
 
Två älskade tokungar som jag träffar en timme på morgonen och knappt två timmar på kvällen. Längtar till helgen!

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Småstunder med lite bus och skratt är värt hur mycket som helst ❤️

2017-08-30 @ 21:53:50
Postat av: Frida

Ni var jättegulliga när ni drakdansade ihop! ❤️❤️❤️ Blev glad för den snapen!

2017-08-30 @ 21:56:33
Postat av: Cornelia

Alla med barn drakdansar!!

2017-08-31 @ 06:51:02
Postat av: Mamma Malin

Allt är bättre än inget, såklart. Och drakdansen.. jaa hur gör man den fint? ;)

2017-08-31 @ 10:20:15
URL: http://www.mammamalin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0