Lite mindre deppig update

Efter en härlig lördag, som innefattade en massa mys och bus med mina småttingar och avslutades med ett underbart julbord, är jag nu lite gladare. Har fortfarande ångest över att gå till jobb imorgon och vågar inte kolla min mejl, men har insett att det är fem dagar kvar till jullov. Fem! Det känns som att det är överkomligt. Har dock inte pluggat nåt, så kvällens planer blir att bänka mig vid datorn. Och undvika att kolla mejl, så att jag inte får ångest igen. Blä. Men detta är sista hemtentan innan en sex månaders pluggpaus, så det borde väl gå det med. Nu- dags för frukost och sedan lekplatshäng! En helt obokad dag i december. Inte fy skam! 
 
Karusellåk innan julbord. Mina duktiga små smurfar!

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Låter bra 😘! Ta det som en utmaning att på sikt sätta den där kaxige stroppen på plats 😜. Håll huvudet kallt och låt honom inte påverka dej. Han är en skitstövel, ödsla ingen dyrbar tid på honom ❤️😘

2017-12-17 @ 10:23:27
Postat av: Jennie

Ser mysigt ut.

2017-12-17 @ 12:14:28
URL: http://mittfinajag.webblogg.se/?tmp=282949
Postat av: Mirre

Ja 4 långa arbetsdagar kvar, sedan är jag ledig till 2 jan

2017-12-17 @ 22:24:48
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Cissi

Inte långt kvar nu! Vad skönt det låter med pluggpaus, men får sikta in mig om 6 månader är detta slut och jag ska ut i verkligheten istället - som om det är så mycket bättre

2017-12-18 @ 10:52:44
URL: http://Nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0