Uttråkad lama

Ett under har skett- jag är uttråkad! Har inte varit med om detta sedan i somras. Jag är utvilad, har redan badat, har läst massor den senaste veckan, har umgåtts med barnen, såg en film med Kim igår. Tentan är skriven, inget måste fixas. Borde städa, men orkar inte att ta tag i det; inte för att jag är trött, utan för att det är så förbannat tråkigt. Nu känns det ju inte superkul att vara uttråkad, för man har ingenting kul att göra, men jag vet att min kropp riktigt njuter. Tre dagar smockade med aktiviteter väntar, sen ytterligare en veckas ledigt. Sweeeeeeet! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Uttråkningen är ett resultat av tidigare stress. Kroppen strävar efter balans. Yin o Yang 😜. Njut och ta tillvara uttråkningen, den hjälper pendeln att hamna i mitten. #filosofen #buddisten #denallvetandemodern 😇

2017-12-29 @ 22:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0