Min lilla björnunge

"Mamma, jag är trött och orkar inte vara vaken mer" sa Sienna mitt under sitt favoritprogram Labyrint. 
Say what?? Sjuklingen fortsatte med "Och det är inte lönt att du bäddar ner mig som en liten larv. Jag är tröttare än en liten larv. Jag är trött som en björn!" Men naw! Nu har jag bäddat ner min lilla björnunge, och ska själv kasta mig i bingen. 10 timmar per natt plus 2 timmars tupplur är vad min ynklighet kräver. Och det värsta- jag tror inte längre att vi har influensa, utan att det är en mördarförkylning jag och Sienna åkt på. Hon blev nämligen bättre fortare än man brukar, halsen gör aaaaaasont, jag har bara ont i kroppen vid hög feber, och dessutom har jag börjat snora. Men seriöst, hur är det möjligt att vara så här förkyld? Hoppas att inte Kim får det. Då kommer hela familjen få lida. 
 

Kommentarer
Postat av: Mirre - Sweetwords

Men ohh fortsätt att krya på er,
kramar

2017-02-21 @ 19:50:29
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Cissi

Marcus lyckades men en sån förkylning här förra veckan... Kan säga att han fortfarande inte är bra... Så segt!

Krya på er och ta hand om er!

2017-02-22 @ 09:36:02
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: Mamma/mormor

Riktig monsterförkylning! Tycker så synd om er 😢

2017-02-22 @ 19:44:08
Postat av: Yohanna af Skovde

Men stackars er! Hoppas att det går över illa kvickt!

2017-02-22 @ 20:29:56
URL: http://yohannaafskovde.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0