Tisdagslista

  • Kunde utnyttja min första tisdag vigd åt examensarbetet till att jobba just med detta, utan vare sig vabb eller något annat störmoment. Sweet! Känns som att detta kan gå.
  • Lyckades förlänga lånet på en bok som jag verkligen behövde ha ett tag till. Underbart att jag upptäckte den lilla förnya-knappen när jag kollade återlämningsdatum. 
  • La mig precis i ett bad, och upptäckte att varmvattnet höll på att ta slut (dvs tillfälligt fel på något då vi bor i ett stort hyreshus). Hann både tvätta hår och mig och dessutom fylla upp ett halvt kar innan det blev helt kallt. Lyx. Tänk om jag hoppat i 20 minuter senare?
  • Har massa roliga saker inplanerade den närmsta månaden. Börjar med aw på fredag och födelsedagsfirande av kompis på lördag. 
  • Snart vååååååår!! Längtar!
Fick parkera bilen en bit från dagis då massa poliser gjorde någon koll precis utanför. Julie tyckte det var sådär och vägrade att gå. Jag vägrade bära henne. I 10 minuter. Sedan gav jag upp.

Kommentarer
Postat av: Mirre - Sweetwords

Ohh tur du hann duscha klart då hehe

2017-02-28 @ 19:27:48
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma/mormor

Två starka viljor 😜. Starkast vinner, hahahaha!

2017-02-28 @ 19:29:52
Postat av: Emma Sofie

Låter som en fin tisdag!

2017-03-01 @ 08:26:29
URL: http://frkenpisces.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0