Vabbgnäll

Vabb med influensadotter medan man själv har influensa är sådär. Ingen sov inatt. Alla var liksom vakna och feberyra och törstiga och förvirrade i omgångar. Slutade med att Sienna och Kim sov på soffan och jag och Jullan i sängen. Idag har jag lämnat Julie på dagis, hämtat skolböcker med en hysterisk skakande frusen dotter vid min sida, inbillat mig att jag pluggat, kastat karamellfärg på golv, väggar, element, fönsterrutor och kyl och frys. Städat karamellfärg. Gjort marsipanfigurer. Försökt tvinga dotter att äta något förutom marsipanfigurer. Försöka tvinga mig att äta. Spelat spel. Sovit. Gnällt. Lyssnat på gnäll. 
 
Mysbild från i fredags, innan gnället satte igång. Kim badade med ungarna, pch Julie stod och njöt och smörjde in sig i säkert 20 minuter. Naaaaw!

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Naaaw 😊! Håll ut- inom 1v är ni på banan igen. Drick goda fruktjuicer och ät goda frukter, det räcker. Sov så mycket ni kan, ta Alvedon regelbundet- man sover bättre om febern går ner lite 😊 #denallvetandemodern

2017-02-20 @ 19:21:44
Postat av: Mirre - Sweetwords

Oh krya på er. låter inge vidare, hua. Men så lika de är, otroligt

2017-02-20 @ 20:41:15
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Yohanna af Skovde

Hoppas att ni kryar på er på alla håll och kanter! Hade jag kunnat hade jag svängt ihop den där superglassen till er men misstänker att den hinner tina innan den kommer fram

2017-02-20 @ 20:54:51
URL: http://yohannaafskovde.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0