Glömt det viktigaste

Alltså, jag har ju glömt att berätta en urviktig grej! Eller så har jag glömt att jag har berättat den. Men i alla fall: jag och Kim har bokat en resa! Vad är det för mening med en blogg, om man inte får skryta, liksom. I sommar drar vi och ungarna till ett lyxhotell i Bulgarien. Inser att det kanske inte är lika häftigt som Bali eller Japan eller Florida, men det är ungefär så långt vår ekonomi tar oss just nu. Och jag är urnöjd! En veckas chill på ett hotell med tre pooler i ett land med asbillig öl, där jag ska få hänga med mina svinroliga ungar och min sambo. Han är kanske inte svinrolig, men han är rätt bra på att passa barn och hämta öl. Och ungarna är heltokiga just nu. De är så knäppa att jag flera gånger om dagen måste koppla bort tjat och förmaningar för att jag skrattar så mycket. Som idag, när de tvunget skulle se på tv sittandes på bordet. Med täcke på sig. Och filtar under sig. Och sedan skulle de ligga ner. Och putta på varandra med fötterna. Whyyyy liksom? Urdumt och jättekul när man är där och ser eländet. De kan aldrig beté sig normalt. I love it!
 
Gissa om jag längtar?
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Undvik sjukhusen 😳
Hoppas det blir urkul! Och klart att man ska skryta på sin blogg ☺

Svar: Usch ja, hoppas verkligen att vi slipper sjukhus!!
Lisa

2017-01-23 @ 21:03:19
Postat av: Mamma/mormor

"Rätt bra på att passa barn och hämta öl", hahaha! JAG vet att det är en kärleksförklaring :p.

2017-01-23 @ 21:42:41
Postat av: Mirre - Sweetwords

Men woow så underbart

2017-01-23 @ 23:18:56
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Frida

Ni kommmer få så härligt! Vem fan har råd med drömsemester till coola ställen...?! 😑 skönt att bara komma till värmen!

2017-01-23 @ 23:32:50
Postat av: Rebecca

vad roligt!

2017-01-24 @ 12:58:08
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0