Tisdagslista

  • De flesta i min klass verkar ha kämpat med undersökningsrapporten. Delad panik är mindre panik, tycker jag.
  • Julie har trots snor varit bra nog att gå på dagis i två dagar. Skönt att praktiken börjar först nästa vecka, så att det dels är korta dagar och att jag finns till hands ifall förskolan ringer. 
  • Jag är laddad för praktiken!
  • Jag är laddad för sva-kursen!
  • Jag älskar att Sienna har lärt sig att läsa! Sjukt spännande och kul och jag bara längtar tills dagen kommer då hon läser en bok.
Lillsnutt satt och gjorde sin fin inför dagis i morse, medan jag fortfarande velade om huruvida hon skulle gå eller inte. Skönt att personalen är chill och sa att vi kunde chansa. 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Bebis kanske har en pojkvän :p?

2017-01-10 @ 19:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0