Bamse på turne

Varje gång vi åker förbi ett par rondeller så ser Sienna reklam för en Bamseföreställning. Och varje gång frågar hon när den är, trots att vi inte har bokat biljetter än. Då rondellerna ligger mellan vår lägenhet och... allt annat? händer detta rätt ofta. Så idag tog jag tag i saken och gick in och kollade upp föreställningen. Som visas 7 oktober i Malmö. Den ENDA dagen i oktober vi har något inbokat. Jag ska nämligen själv på teater då. I Kristianstad. Med övernattning! Det visade sig dock under viss diskussion att mina barn har en fader också, som råkar vara min sambo, och som är fullt kapabel att ta med barnen på teater själv. Så nu ska hela familjen vara kulturell den 7 oktober. På olika ställen bara. Känns bra! Sienna lär blir glad imorgon när jag berättar det. Och varje gång vi åker förbi rondellerna och hon påminns. 
 
Julie älskar också Bamse. De kommer att ha så kul! Jag är lite avundsjuk på Kim som får gå med dem. Men jag ska å andra sidan få se Chess. Och sova på hotell. Och äta ute... Känns rätt bra det med.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Så typiskt! Och vi ska inte ställa in Chess o köra på Bamse istället 😳? ( Skojar bara....teater, middag ute, hotellövernattning med hotellfrulle är haram att ställa in 😜).

Svar: Hahahaha TUR att du skämtade. Annars hade jag blivit knäckt.
Lisa

2017-07-20 @ 16:38:44
Postat av: Mirre Sweetwords

Vi gick på Bamseteater på KOlmården tösen tyckte det var jätteroligt

2017-07-21 @ 09:28:55
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0