Miniäventyr med das minilamor

Kim har jag är båda förkylda. Medan Kim gör sitt bästa för att bekräfta sin förkylning försöker jag istället att ignorera min. Det gick super idag, även om vädret inte riktigt var på vår sida. Vi såg sol och appen visade sol så jag och ungarna drog till Barabadet. Vi hade asmysigt, för vattnet kändes varmt och Sienna är bra på att leka själv och Julie är en fisk. De mörka molnen gick att ignorera ganske länge, men blev rätt tufft när de följdes av åska och ösregn. Vi drog hem och värmde oss, och stack sedan till lekplats. Ungarna härjade och jag.. härjade? Därefter åkte vi och veckohandlade. Inte en dag för tidigt. Snarare lite för sent, för ungarna fick äta korvmackor i hamburgerbröd till lunch idag samt flingor till mellanmål. Och jag var konstant hungrig. Men så går det när man är på så många äventyr. Rätt prioriterat tycker jag. Vi lyckades dock både handla och laga mat tillslut. Nu ska barnen nattas, sedan ska jag erkänna min förkylning lite och lägga mig tidigt. Imorgon börjar sista sommarlovsveckan, och den är full av planer! 
 
Älskade älskade ungar. Jag har så roligt med er!

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Bra att ni "fångar dagen " 😀👍!

2017-07-30 @ 19:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0