She's back!

Sienna är hemma och ordningen är återställd. Och med återställd menar jag att vi är tillbaka i kaoset. Sienna är inne i en rätt så avanverad fas av sexårs-trots, medan Julie har hittat fram till tvåårs-trotsen. Lovely. Den minsta bråkstaken tar dock mindre plats när Sienna är hemma. Kanske får hon inte möjlighet att kräva så mycket när syrran stormar omkring. Eller så kräver hon lika mycket, men att vi inte märker det på grund av ovan nämnda storm? Oavsett vad så bryr jag mig inte så länge de är här båda två. Jag kan ha mobilen på ljudlös och jag kan sova igen. Visserligen vaknade jag uppochner i sängen i morse, något som inte hänt sedan jag var barn, men det tar jag som ett tecken på att jag sov djupt. Fasar lite för tonårstiden när ungarna är ute och ränner. Hoppas jag har spänt av till dess. Anar att jag inte kommer vara den coolaste föräldern. Nu blir det lek på rum, följt av lekplatshäng, lunch och siesta. Därefter kommer mormodern hit för passande av vilddjur, medan jag och Kim drar på fest. Tidigare har vi varit noga med rutiner och vetat att läggdags går bra vid passning. Idag säger jag bara- lycka till! 
 
Systrarnas återförening igår

Kommentarer
Postat av: Mirre Sweetwords

Hehe ja det är allt påfrestande med deras perioder men skönt att de är hemma igen

2017-07-28 @ 09:12:16
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0