Sienna drar på kollo!

Har skickat iväg min förstfödda på kollo. Kortkollo, i fem dagar. Hon har tjatat i ett år, sedan vi hälsade på moster Frida när hon jobbade där förra sommaren. Det verkade som en asbra idé, för jag älskade kollo som liten och Sienna behöver utmaningar och stimulans av äldre barn. Kändes inte som en lika bra idé på bussen idag. Hon såg så liten ut! Är lätt yngst där. Det är från 5-8 år, men de andra femåringarna ska fylla 6 i år. Min lilla lilla smurf. Hon blev ledsen när bussen körde, men är glad nu enligt insider information (från en ledare som jag ringde till). Gissa vem som är ledsen istället? Jag kommer inte att kunna sova förrän på torsdag. Varför har världens mesigaste mamma fått ett så tufft barn? Men jag är rätt stolt. Och med rätt stolt menar jag superstolt. Och asrädd. Mes, som sagt.
 
Tuffingen vid sin väska. Den har numera ett klistermärke, Frida. Hehe. Tack för lånet!

Kommentarer
Postat av: Frida

HHaha, jag gillar pimpade väskor. Julie och sienna får gärna pimpa "er" leopardfärgade väska nästa resa. 😅 Sienna kommer få så kul i skogen med många nya vänner! Detta är bra för henne(bra att hon får känna sig liten också:D). 💕💕💕💕😀

2017-07-22 @ 19:59:22
Postat av: Mirre Sweetwords

Ohh förstår det är blandade känslor, men ändå vad roligt så mycket hon ska ha att berätta sedan

2017-07-23 @ 10:11:50
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mamma/mormor

Ska bli så spännande att höra vad hon har att berätta! Skulle tro att hon är fast i "Kollo-träsket" efter de här dagarna......😀❤️

Svar: Tror jag med! Men hur är det om man flyttar utanför Malmö? Tror inte att man får åka då! 😨
Lisa

2017-07-23 @ 10:54:49
Postat av: Mamma/mormor

Nä, det stämmer nog. Bara för Malmö-kommunbarn 😬. Men andra kommuner har kanske kolloverksamhet på andra ställen?

Svar: Kanske. Hoppas det!
Lisa

2017-07-24 @ 17:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0