Snigeldag

Huuuuur kan man sakna ett barn så mycket?! Dagarna går i snigelfart. Är så rastlös! Var supersugen på umgänge idag, men ingen kunde så jag drog iväg med stackars Julie till lekplatser istället. De flesta barn gillar lekplatser. Julie gillar sina dockor och barbies. Hon suckade och stönade och nedlät sig tillslut att gunga en stund. Sedan orkade hon sitta på en snurra. Och att sitta och gräva. Inte mycket rastning av moder alltså. Tvingade ut min syrra på en joggingtur nu på kvällen istället. Jag vill ha hem Sienna! 
 
Liten söt latmask

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Lugn o fin. Om 3 dagar är ordningen återställd 😛. Tänk att Julie mår bra av ensamtid med dej. Och Barbisarna o Bebisfiskarna. Och att båda två mår bra av att vara ifrån varandra lite ❤️

2017-07-24 @ 21:58:00
Postat av: Mirre Sweetwords

Så söt och solbränd liten snutta, samt förstår du saknar jag saknar Bellis nu när man jobbar igen, haft henne tätt nu i 4 och nu borta från varandra, grät nästan imorse då hon vinkade mig hejdå =(

2017-07-25 @ 09:53:14
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0