Sommartider hej hej

Även om sommaren är sådär på att erbjuda sol, gör vi det bästa av våra semesterdagar. Framförallt när det gula klotet faktiskt visar sig. Folkets park, Halmstad äventyrsland, lekplatshäng och gårdsgrill. Det är rätt nice. Ungarna har dessutom fattat poängen med semestertid, och vaknar två timmar senare på morgnarna. Visserligen lägger de sig två timmar senare också, men innan har den matten inte funkat. Och 8 är bra mycket bättre än 6. Efter kaotiska nattningar- alla rutiner bröts på resan/i stugan/i Skanör- ser jag på Orange is the new black eller spelar hexa blocks. Är beroende. Av båda. Sidorspår. Min poäng är att vi har det rätt nice. Nu hoppas jag bara på lite extra värme så att man kan börja bada också. 
 
Julie när hon gick på promenad med sin nya cykel idag. Den är lagom stor och hon älskar den. Och hon kan cykla. Hon vågar bara inte, för den går för fort. Min lilla fegis. 💜

Kommentarer
Postat av: Mirre Sweetwords

Ja det är ju härligt ändå trots alls, man får nog tro värmen kommer snart. Hehe vi har lamadjur här där vi hyr stugan så tänkte på dig då =D

2017-07-07 @ 09:03:20
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mamma/mormor

Det är bra att Julie tar det i sin lilla takt . Ute och promenerar med cykeln , hahaha! Sötnosen ❤️

2017-07-07 @ 17:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0