Stadiumrean rockar

Jag måste ha nya löparskor. Fick blåsor senaste gången jag sprang med mina gamla, vilket har gjort att jag inte har sprungit på hela sommaren. Det och att jag är lat och tycker det är mycket skönare att ligga på soffan än att röra på mig. Men jag vill liksom ha ett par skor redo om jag mot all förmodan skulle ta tag i mitt liv igen. Vilket jag nog i ärlighetens namn behöver, med 100% nytt jobb och 50% skola + småbarn som väntar i höst. I alla fall, Kim som är sådär förtjust i matte läste upp ett mejl han fått av stadium för mig tidigare idag. Där stod att man som medlem hade ytterligare 30% rabatt på rean om man handlade minst tre reasaker. Han fattade nada. Jag å andra sidan är rätt förtjust i matte och fattade snabbt mejlet. Lika snabbt shoppade jag loss, och vips så har jag nya springskor. Och jobbskor. Och en sport-bh. Och så tvingade jag Kim att välja ett par gympaskor. 1250 kr istället för 2900kr. Not bad. Not bad at all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0