Tandborstkärlek

Jag och Kim har alltid tandborstar från apoteket. Såna enfärgade extra mjuka som man köper i sexpack. Jag är sjukt barnslig och älskar att välja färg, och brukar tom rota fram en förpackning med många fina färger när jag står i butiken. Kim kunde inte bry sig mindre. Väl hemma väljer jag alltid den finaste, och köper hellre ett nytt paket än att ta en gul, orange eller vit. Därför har jag till min glädje upptäckt att Kim har sämst tandborstfärgsmak. Han väljer ALLTID de fula färgerna. Och lämnar de fina till mig. Vi kom att snacka om detta på resan, och gissa min förvåning när han svarade "jag vet" då jag berättade om min tandborstfärgförälskelse. "Hur kan du veta det" undrade jag. "Du tar ju alltid de fula?" "Jamen Lisa, gissa varför jag gör det?" Svarade han. Naaaaw! Det måste vara äkta kärlek det. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Men naaaw så gulligt ❤️! Jag är som du, väljer o vrakar. Har massor med gula o orangea som ligger o skräpar....😜. De vita tycker jag duger- när de rosa, ljusblå och mörkblå är slut😂😂

2017-07-03 @ 20:09:03
Postat av: Cissi

Å vad gulligt! Det är verkligen kärlek det!

2017-07-03 @ 21:52:40
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: Mirre Sweetwords

Sådana har vi med haft

2017-07-04 @ 09:52:16
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Frida

Danne får alltid den lila fast jag vill ha den.... men ljusblå, rosa, vit funkar för mig! Grön funkar om den andra har gul... 😄 Orange är füüül

Svar: Hahahahahaha vi är fan inte kloka. Varför gillar han lila så mycket?
Lisa

2017-07-04 @ 13:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0