Tisdagslista

  • Hade jättekul på Leos lekland idag, med Julie, Magda och August. Julie har blivit mycket modigare på senaste tiden, vilket livar upp såna besök en hel del.
  • Ringde kollo och fick prata med Sienna. Skönt! Hon har det bra. Och imorgon är det bara en dag kvar. 
  • Hade en jättetrevlig sushi och vinkväll med Mia och Emma!
  • Det är skönt att inte vara 19 år längre. Såg på gamla foton och vi hade askul- men jag hade aldrig orkat en gång till.
  • Har planerat en reunion för festgänget i augusti. Alla har tackat ja. Ska bli så kuuuuul! 
Hittade ingen partybild, men min kära sambo är en del av festgänget och därmed bjuden. Det är inte de andras partners. Inte ens hans vars fru ska ha festen hos sig! Hahaha. Julie får inte komma, men var med på bild ändå.

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Jag är väldigt glad att det gamla festgänget inte har fler partyn i min lägenhet 😜

2017-07-26 @ 15:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0