Tisdagslista

  • Att det blev sol idag!
  • Upptäckte av en slump på Fb, att Folkets park skulle ha uppträdande för barn idag med allsång. Katta Pirat och Sjörövar Magnus. Sienna älskade det, Julie somnade och jag hade jätteroligt. Dessutom blev det lekplats innan och öl efter. Bra upplägg för alla.
  • Ska ut och äta ikväll med min praktikhandledare.
  • Sienna hängde med mormor hem till moster Frida efter Folkets park. Härligt att Frida och Danne flyttat så nära. Att Sienna är så stor att hon spontant kan hänga med på sånt. Att min moder orkar ta med henne. Att de vill ha med henne. 
  • Att jag är klar med min utbildning. Och med den första kursen i svenska som andraspråk. Fick besked förra veckan, men var så besviken att jag bara fick G på båda. Nu är jag rätt nöjd. G är väl sådär, men det är i alla fall över! Jag är behörig lärare. Jag har lov! Och jobb som väntar i höst, som jag verkligen ser fram emot. Not bad, egentigen. 
Min älskade stora tjej under teatern. Dissa ej frissan. Den var om möjligt värre innan.

Kommentarer
Postat av: Mirre Sweetwords

Kul att ni ska ut och äta samt att du är klar med utb

2017-07-04 @ 21:51:58
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mamma/mormor

Det var en jättemysig dag ❤️!

2017-07-05 @ 20:40:38
Postat av: Yohanna af Skovde

Ahmen, hah, då var vi i Folkets Park samtidigt då! Måste tänka efter lite så jag inte förvirrar dagarna men jooo, det var vi banne mig! :)

Svar: Nooo, synd att vi missade varann! Fast jag är rätt stel live, när jag inte känner folk. Så det hade kanske blivit lite awkward. :P Såg ni också piratföreställningen?
Lisa

2017-07-06 @ 08:25:42
URL: http://yohannaafskovde.se/
Postat av: Yohanna af Skovde

I är garanterat på plats på Folkets Park näst år om inte annat :) Vi såg piraterna men inte själva föreställningen. Vi tog Ben & Jerrys-fiket istället, det var också bra underhållning :)

2017-07-09 @ 20:02:04
URL: http://yohannaafskovde.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0