Bamsefoto

Vi bodde på ett Bamsehotell på resan. Det innebar att på minidiscot på kvällarna dök en stackars svettig figur i Bamsekostym upp och dansade några låtar, medan barnen hysteriskt försökte krama hen eller rycka i Bamses svans. Sienna tyckte att det var roligt, och ville gärna ge Bamse en high five efter låtarna eller ta ett foto med honom. Julie älskar Bamse, men vågade inte riktigt komma nära trots att hon egentligen ville. Så en av dagarna tog jag mod till mig och bad en reseledare att fota mig med Bamse medan jag höll i Julie, så att hon också skulle få en bild med Bamse. Rätt pinsamt egentligen, tyckte jag, men jag hade lugnt klarat det om inte Julie hade pratat så bra. Så fort vi ställde oss bredvid Bamse illvrålade hon nämligen "Mamma, jag vill inte! Snälla mamma sluta! JAG VILL INTE!". Helt plötsligt verkade det som att det var jag som ville fotas med Bamse, men använda ungen som ursäkt. Sådär kul. Hade noll värdighet kvar. Ungjäkel. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirre

Haha å vart det för oss då vi var i Busfabriken och deras elefantfigur kom, och hon var jättenyfiken på den, men när han kom fram så hon skulle få krama ville hon ej - Jooo kom tyckte jag, men då grät hon och sa vill ej hon också, men hen som var i dräkten klappade henne på huvudet och sträckte ut armarna och då ville hon krama

2017-06-15 @ 12:44:51
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Cissi

Fnissar igenkännande när jag sitter på pendeln. Gjort samma sak - fast med tomten 😊

2017-06-15 @ 13:21:49
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0