Rosettpaket

Jag beställde ett halsband till min mamma i pensionspresent. Tyvärr hann inte det komma till hennes pensionsdag. Inte heller till innan resan. Men när jag kom hem låg där en postavi, så jag tänkte att jag äntligen skulle få ge henne halsbandet. Snopet när jag hämtade paketet och där istället för presenten låg en massa rosetter. Hade tydligen beställt det också, för ett tag sedan. Förutom besvikelsen över ytterligare väntan på mammas paket blev jag dock nöjd, för rosetterna är asfina. Och många! Och i så vackra färger. Njuter när jag tvingar ungarna ha på sig nya varje dag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du köpt dem? Vill också ha sånna till mina barn..

Svar: Ali express! Låååång leveranstid, men superbilligt och fraktfritt.
Lisa

2017-06-21 @ 05:37:35
Postat av: Mirre Sweetwords

Ojj så många, så fina Bellis har två =D

2017-06-21 @ 09:57:56
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Netti Starby

Oj vad många rosetter och så fina dom är! :-D Kramis

2017-06-21 @ 12:25:22
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0