Vågar inte skicka in den!

Sak jag borde göra:
 
Kontroll-läsa uppsatsen en sista gång och skicka in den. 
 
Saker jag gör istället:
 
Hämtar ut paket Kim beställt.
Fixar blommor till förskolefröknarna inför imorgon.
Shoppar lite t-shirtar till Julie.
Handlar krämer inför resan.
Spelar wordfeud.
Fikar. 
Kollar fb och instagram.
Läser aftonbladet. 
Badar. 
Smygäter av chokladen jag och Kim skulle dela på ikväll.
Bloggar. 
 
Jag vågar inte skicka in den! Tänk om jag har en massa slarvfel? Har missat en massa? Har glömt nåt viktigt? Missförstod alla vid opponeringen? Tänk om den inte blir godkänd? Har egentligen på mig till 23.55 på söndag, men min personliga deadline är imorgon. Jag är egentligen klar nu. Men tänk om?!

Kommentarer
Postat av: Mirre - Sweetwords

Skicka in tror det är jättebra =D

2017-06-01 @ 12:22:16
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Anonym

Laman, skicka in den genast!

Svar: Inne nu. 😨
Lisa

2017-06-01 @ 13:33:10
Postat av: Mamma/mormor

In med den, klart den är klar 😀!

2017-06-01 @ 19:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0