Das Helg

Trots ångest över att vi inte hann vara ute i solen, har jag haft en härlig helg. Och Julie har fått tanka så mycket närhet att hon självmant gav sig ut på äventyr idag, utan att sitta som ett gnälligt klister på mig. Underbart! I fredags somnade hela familjen innan klockan 20. Välbehövligt om än snopet. Städ, tvätt och veckohandling på lördag, där vi även klämde in lite skoshopping. Nu har alla i familjen vårskor. På kvällen hade vi gäster. Siennas bästa polare Amanda, med lillasyster Ella som är Julies bästa polare. Och deras trevliga föräldrar som både jag och Kim tycker om. Lyxigt att hitta en sån familj. Mat, snack och melodifestivalen. Sovmorgon i morse, och därefter drog jag och tjejerna till Busfabriken. Sienna skulle på kalas där, så jag och Julie fick hänga på tu man hand, med lite kaffepauser bland de andra kalasföräldrarna. Inte ett enda pluggögonblick i sikte. Lätt värt det! Mycker härlig helg. Som nog avslutas med att somna innan klockan 20 idag igen. För att sluta cirkeln liksom. 
 
Sienna inviger skor
 
Julie siktar på godisskålen medan de andra spelar på surfplattan
 
Kortvarigt syskonhäng på Busfabriken

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Åh en sån härlig helg 👏👏❤️!

2017-03-12 @ 18:43:48
Postat av: Mirre

Men så mysig helg, och busfabriken Norpan?? Där var vi för några veckor sedan =D, kul med kalas där

Svar: Nej, Busfabriken vid... förbi Jägersro. :P Vad heter det stället? Typ vid Toys'rus
Lisa

2017-03-12 @ 20:22:26
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma Malin

Det lät som en bra helg det! :)

2017-03-13 @ 10:17:01
URL: http://www.mammamalin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0