Lamaklänningar

När Lindex släppte sin lama-kollektion var jag snabb att köpa två klänningar var till mina lamungar. Sienna var lila snabb med att växa ur dem. Hur är det möjligt? Från att ha en storlek jättelänge, till att plötsligt hoppa två steg upp. Hon gjorde likadant vid 92 minns jag. Hoppade liksom över den. Rätt snopet, för det är vad Julie ska ha nu och där finns inte många trasor att ärva. I alla fall, jag köpte givetvis raskt en av lamaklänningarna i nästa storlek till Sienna också. Tyvärr fanns inte den andra kvar i den affären jag var. Hoppas på att stöta på den snart. Stackars Jullan. Hon kommer att vara klädd i lamaklänningar i resten av sitt liv, för alla dessa kommer hon att få ärva. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirre - Sweetwords

Sådan klänning har vår tös med =D I sommar ska vi ju hyra stugboende där de föder upp strutsar och där har de lamadjur med =D

Boendet i sig vi ska bo i valde vi ju ej för det, men det är superfin omgivning och allt där

2017-03-21 @ 13:40:31
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma/mormor

Man kan aldrig ha för många lamaklänningar 😜

2017-03-21 @ 19:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0