Lista

Snodde en liten lista från NästanPerfekt. Kan bara inte låta bli när det är listor. Älskar dem.
 
HAR DU?
 
Folköl i kylen: Nej, men i skafferiet. Fick en över när vi firade Siennas födelsedag. 20 april. Kanske dags att slänga den?
Något husdjur: En Busmus och en Knubbsäl. Räknas det?
Någon favoritapp: Instagram och en som heter Voice recorder. Den spelar nämligen in mina examensintervjuer, så jag är ytterst tacksam över dess existens.
Några framtidsplaner: Ja! Mest involverar det resor. Borde kanske tagga ner tills jag får lön. Måste börja söka jobb.
Gymkort: Nej. Borde börja jogga igen. Nu kan jag inte skylla på mörkret.
Några MVG:n: Finns inte på högskolan, men 6 av 8 VGn har jag fått, vilket är en bonus för självkänslan.
Något beroende: Cola och socker. 
 
VEM?
 
Längtar du mest efter: Kan vi låtsas att tid är en person? Vill ha mer tid till skola, barn, sambo, vänner och mig själv. 
Stör du dig på: En låtsaskollega på praktiken. Måste dock bara umgås med honom en timme per vecka. Folk som leker offer, trots att de inte har det sämre än andra. Människor som låtsas vara snälla och välmenande, men egenligen bara vill säga att de vet bäst och trycker ner en.
Lagar mat: Moi! Från början kunde ingen av oss. Sedan fick vi barn. Då lärde jag mig. Kim tror att han vinner för att han slipper. Ibland håller jag med, men egentligen måste det vara den som faktiskt kan något som vunnit?
Diskar: Diskmaskinen! Jag var emot den i flera år, nu är jag nog kär i den. 
 
VILKEN?
 
Tidning läser du: Senast var det Trolls. Dvs Siennas tidningar. 
Buss åker du oftast: Åker buss till mamma ibland. Tror det är nr 4?
Dag fyller du år: 17 januari
Årstid föredrar du: Sommar!!!
 
VAD?
 
Vill du arbeta med: Lärare! Älskar det. Världens bästa jobb.
Är roligast just nu: Julie är asball. Att skolan går bra. Att praktiken snart är slut. Allt som är planerat i vår. Resan i juni! Att jag snart är klar med utbildningen. Sommaren närmar sig!
Läser du för bok just nu: Skolbok. Stärk språket- stärk lärandet av Gibbons. Ska påbörja ny skönlitterär bok ikväll, då min gamla tog slut igår.
Ska du göra nu: Natta Sienna. Sedan hämta godis, välja ny bok och baaaaada!
 
Gosankor i förrgår

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

4:an stannar nere vid macken. 6:an är den du tar från Hyllie 😛. Jag älskar också listor BTW.........😂

2017-03-16 @ 19:49:49
Postat av: Yohanna af Skovde

Jag borde också börja jogga mer, har heller inga skyll. En gång har jag tagit mig iväg!

2017-03-17 @ 20:16:23
URL: http://yohannaafskovde.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0