Sådär lyckat kvällsbad

Efter ett ytterst kort bad drar Julie ut proppen och låter vattnet rinna ut. Jag frågar henne om hon vill gå upp, vilket hon bestämt nekar till. Jag föreslår då att vi ska sätta tillbaka proppen, vilket hon tar som en otrolig förolämpning. Mitt sista förslag är att hon istället för ett bad ska ha vatten rinnande från kran eller slang. Likvärdigt med om jag bett henne hälla syra på sig, tycker Julie. 
-Men vill du upp då?
-Nä! Bada!
-Men då får vi ta i vatten?
-Nä! 
-Vi måste sätta i proppen?
-Nä!
-Ska du komma upp?
-Nä! Bada.
 
Jag ger upp.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Någon är trött och kan inte tänka klart 😂😂! Sötnosen 😘

2017-03-27 @ 19:00:48
Postat av: Mirre

Hehe sötfia

2017-03-27 @ 21:03:54
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Yohanna af Skovde

"Likvärdigt med om jag bett henne hälla syra på sig, tycker Julie." !!! Haha! Jag dog lite! Roligaste jag läst på länge :)

2017-03-28 @ 09:50:06
URL: http://yohannaafskovde.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0