Siennas önskelista

Jag brukar alltid skriva en önskelista inför ungarnas födelsedagar och jul. Detta året har jag och släktingar alla varit ute i så god tid, så jag tror att allt redan är färdighandlat. Men för att kunna gå tillbaka och kolla vad Sienna hade för intresse och önskningar vid 5 års ålder tänker jag ändå skriva en liten lista. Som då alltså inte behöver läsas av... någon. 
 
Jag och Kim har köpt Elsa och Anna-gosedjursdockor, som jag anar är mycket större än de Sienna önskade sig och dessutom har de inte på sig pyjamasarna som hon ville att de skulle ha. Men vad sjutton. Jag försökte? Vi har även beställt tre stycken enkla lära läsa böcker, som jag hoppas hon kommer att älska. Förutom det kommer vi att ge henne ett Labyrith-spel från tv-serien med Taurus. Utöver detta önskar sig ungen:
  • Pennor. Så många och så färgglada som möjligt (har tipsat Sanne)
  • Pyssellåda från Rusta (vilket farmor vet om)
  • Örhänge (mormor)
  • Vaiana figurer (mormor)
  • Trolls-figurer (kanske moster Frida? Annars hoppas jag att hon får nåt på sitt barnkalas)
  • Färgglada leopard-påslakan från Rusta (får hon inte detta så ska vi köpa något liknande till henne i vår, då hennes börjar bli slitna)
  • Dejt med person (har tipsat Frida. Bio, simhall eller Leos besök, bara hon och en vuxen. Hon hade älskat det!)
 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vilka bra saker hon önskar sig och en dejt med en person låter riktigt roligt! <3 Kramis

2017-03-19 @ 12:35:04
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Mirre - Sweetwords

Det var staplat bra nu kan ingen missa

2017-03-19 @ 16:04:36
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma/mormor

Listor äger, kan aldrig bli för många 😛

2017-03-19 @ 19:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0