Tisdagslista

  • Gjorde en hemtenta idag, som kändes bra!
  • Har fått ledigt från praktiken på torsdag för att intervjua en person till mitt examensarbete. Nice!
  • Julie somnade utan att argt gallskrika sig till sömns, vilket hon har gjort de senaste månaderna. Hänger samman med hennes "jag är minsann lika stor som Sienna-fas". 
  • Bara 2,5 veckor kvar av praktiken, sen blir det kortare dagisdagar för ungarna. Och mer examensskrivande för mig.
  • Sienna fick äntligen se Vaiana idag. I flera veckor hade vi planerat att gå igår, men upptäckte att den snart ska sluta visas och går på knäppa tider. Tuuuur att vi hann. 
I väntan på mormor

Kommentarer
Postat av: Mirre

Skönt att hon inte skrek sig till sömns idag då, härligt att ni hann se det idag då, är det en biofilm?

2017-03-14 @ 20:26:04
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma/mormor

Tur att vi hann att se den!!! Jag ska köpa den.....😛. Måste ses fler gånger ❤️

2017-03-14 @ 22:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0