Tisdagslista

 
  • Att Kim- om än motvilligt- kör all vabb denna omgången också, då jag inte kan missa praktiken.
  • Ännu en lärare gick med på att ställa upp på intervju. Nice! Behöver bara 2 till.
  • Examenshandledningen gick bra. Fick mycket tips och en del beröm av de jag läser med. Behövdes, då jag känner mig rätt osäker.
  • Gillar verkligen min examinationshandledare. Litar på henne, vilket är skönt.
  • Julie och Siennas kärlek till varandra. Just nu skrattar de loss i badet. Och innan idag, när jag kom hem, sa Julie glatt "hej mamma!", kramade mig, och tittade sedan bakom mig "Sienna?" (Som tyvärr fortfarande var på dagis). Så sött!
Rit- och yatzy-stund. Sienna delade med sig av papper, och lät även Julie slå ett par slag åt henne. Duktig storasyster. 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Sötnosarna ❤️❤️

2017-03-21 @ 19:08:31
Postat av: Mirre - Sweetwords

Ohh rart att de är så rara mot varandra och gulligt att hon kollade efter storasyster, bra at Kim kan vabba

Hoppas att hon repar sig snart, har hon hög feber också?

2017-03-21 @ 22:36:33
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Anonym

Myssyskon <3

2017-03-22 @ 07:33:37
URL: http://tesslashes.blogspot.com
Postat av: Yohanna af Skovde

Underbart när syskonen diggar varandra sällskap! Fiona är sådär roliga ibland för Elliot, vilket jag förstår, men nu är de inne i en bästisperiod igen :)

2017-03-22 @ 20:41:48
URL: http://yohannaafskovde.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0