Tisdagslista

  • Det är underbart att få vara praktikledig på tisdagar. Jag hinner med så mycket! Och inte bara plugg, utan småsaker som gör att resten av veckan går mycket smidigare. 
  • Sienna och Julies vänskap, kärlek och skratt. De är heltokiga och busiga, och blir tio gånger värre ihop. Och jag älskar det! Syskonkärlek måste vara det bästa som finns.
  • Jag uppskattar att Kim har blivit så mycket bättre med ungarna på senaste tiden. Från att ha tyckt att allt är jobbigt har det liksom vänt och han har roligt med dem och vill umgås med dem. Han kämpar för att de ska ha det bra och för att göra dem glada. I love it!
  • När jag stod och lagade mat kom Julie och kramade mig bakifrån. Naaaaaw! Hon stod sedam kvar i kramen och började klappa mina ben. Urgulligt och mysigt. 
  • Har bokat in en sak inför lillsyrrans 30-års dag, som jag ser mycket fram emot. 
Tokungar när de tramsade och rullade vindruvor till varandra
 

Kommentarer
Postat av: Mirre - Sweetwords

Härligt att han börjat visa mer ork då, samt sött att hon står och kramar benet

2017-03-07 @ 22:01:18
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma/mormor

❤️

2017-03-07 @ 22:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0