Jag längtar...

Sista temat för denna bloggutmaning är Jag längtar. Just idag njuter jag- sol, ungar på dagis, har joggingrunda avklarad, uppsats inskickad inför gruppindelning imorgon, sva avklarat. Lyxchilldag med andra ord. Uppvärmning inför imorgon, när jag får tillgång till uppsatsen jag ska opponera på om en vecka. Men förutom denna härliga lilla lyxdag så längtar jag till massor av saker. Att få se mitt examensbevis. Till att få ha min egen mentorsklass i höst. Mina första riktiga mentorselever. Till resan- 2 veckor kvar!! Till stughyrning vid Luhrsjön i sommar. Till midsommar i Skanör. Till grillning hos mamma i veckan. Till morsdagsfirande. Underbart mycket härligheter att se fram emot!
 
Ska bli så nice!

Kommentarer
Postat av: Mirre - Sweetwords

En hel del att längta till, jag längtar efter vår semester

2017-05-23 @ 10:40:52
URL: http://sweetwords.se
Postat av: mamma/mormor%252520Lena

Bästa tiden på året- man har så mycket man ser fram emot:). Jag blir sprittig i hela kroppen när jag vaknar på morgonen och solen skiner. Det gäller att ta tillvara varenda minut. Och det är mycket lättare på våren och sommaren :D!

2017-05-23 @ 13:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0