Jag mår bäst...

Jag mår bäst när jag får sova minst 8 timmar per natt. Har alltid behövt mycket sömn. Det var dock länge sedan jag fick det. Just nu är Julie uppe och leker på sitt rum. Hon tog en powernap mellan 18 och 19:30, men hostade sig till liv igen. Och är nu klarvaken. Jag är dock astrött. Ungen själv kommer att vara astrött imorgon, när hon går upp klockan 5:30. Det kommer hon att väcka mig och meddela, det är jag säker på. 
 
Helt irrelevant bild från tidigare ikväll, när jag fortfarande hade hopp om att de skulle somna.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har också alltid behövt mycket sömn :)

2017-05-22 @ 23:28:59
URL: http://amandalarsson.nu
Postat av: mamma/mormor%25252520Lena

Sömnbrist är tortyr, jag är också mycket beroende av god sömn. Lill-bus sömnstrul kommer säkerligen att rätta till sej under sommaren. Lång ledighet,trevligheter och inga fasta tider tror jag gör susen :).

2017-05-23 @ 13:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0