Lyxdagar

Igår bjöd Kim ut mig (i den mån det går med gemensam ekonomi- han fixade barnvakt och bokade bord), för att fira min kommande examen. Nice! Tapas på Davidshalls restaurang. Så gott att jag dreglar nu i efterhand när jag tänker på det, och stönade när jag tog första tuggan. Grymt gott alltså. Sedan drack vi för många öl, och fick därför skjuta upp dagens Skånes djurparksbesök ett par timmar. Men iväg kom vi så småningom. Kom dit vid 12, åkte hem vid 17 och Julie la sig på köksmattan 17:15 och bad om välling. Underbar dag! Såg alla djur, utom vargar. Har de ens vargar där eller låtsas de bara? Lekte en massa. Åkte fåret Shauns traktor. Käkade glass. Och njöt i solen. Älskar utomhusdagar. Nu blir det film och chips, och imorgon kör vi strand. Uppvärmning för sommarlov! Rätt nöjd med läget just nu.
 
Så jevvla gott!
 
Ungar och sambo kollar gris

Kommentarer
Postat av: Mirre

Men ohh så mysigt både utflykten och att bli utbjuden =D

2017-05-25 @ 21:21:58
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma/mormor%2525252525252520lena

Nu har nedräkningen börjat- examen, sommarlov, Bulgarien, Lursjön, Skanör, Ystad..... 😊❤️

2017-05-25 @ 21:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0