Tisdagslista

  • Att jag har fått jobb! Nämnde det i förbifarten häromdagen, men det är lätt värt en egen punkt. Skolan känns askul, arbetsuppgifterna är underbara, lönen är strålande och allt känns bara så bra!! Börjar 10 augusti. Min första fasta tjänst. 
  • Sommaren är på g!
  • Känner mig inte stressad för skolan. Har examensarbetet under kontroll, likaså sva-hemtemtan. Har redan fått seminariet och bokuppgiften klartecknad.
  • Har bra bok (The horse dancer) och bra serie (the handmaid's tale) på g. 
  • Fick svar från bvc att alla tester angående Julies käkande ser bra ut. Inget som var konstigt eller fel. Skönt! Bara ett litet matvrak. 
Julie speglar Vaiana för att visa upp Vaianas fina klänning för dockan. Naaaaw!

Kommentarer
Postat av: Mirre - Sweetwords

Än en gång jätteroligt att du fått jobb, förstår lyckan. Kommer du sommarjobba du i sommar innan dess,? eller tar du det som semester?

Svar: Jag har mammadagar kvar sedan Julie, så jag kommer kunna vara mammaledig i sommar. Lyx!
Lisa

2017-05-17 @ 09:30:41
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma/mormor%252520lena

Skönt att få svart på vitt att " Jullan Mackan Karlberg/Persson" bara är ett litet matvrak 😀❤️! Och NU är det sommar!

2017-05-17 @ 20:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0