Tisdagslista

  • Soool!
  • Har jobbat som vikarie två dagar på mitt gamla jobb. Älskar det! Och att undervisa. Läääängtar tills jag blir klar!
  • Fick preliminärt mejl av handledaren angående mitt examensarbete, och hon sa att jag bara hade småfix kvar. Yeeeeey!
  • Morfar gav mig 5000kr i tidig examenspresent. Han är en tuff krutgubbe som vill belöna plugg. Nice! Han är dessutom rättvis och gav- den också utbildade- lillsyrran samma summa i efterskott. Känns bra. 
  • Julie somnade utan bråk och spring i säng utan sida. Min stora flicka! 
Stor tuffing som somnade utan bråk, och större tuffing som strax ska lägga sig. 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Duktig Stor-Bebis i Stor-Bebissäng ❤️

2017-05-02 @ 19:28:52
Postat av: Mirre - Sweetwords

Duktig du är och vilken present =D

2017-05-02 @ 20:57:05
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0