What to do?

Hade satt upp mig som vikarie idag, men ingen lärare blev sjuk. Passade på att göra lite ärenden och besöka min gamla praktikplats. Jag saknar dem! Framförallt min handledare. Hon var bäst. Sedan stack jag hem och satte mig framför datorn, för att finslipa sista stora hemtentan för sva samt putsa det sista på examensarbetet. Läste igenom hemtentan. Är sjukt nöjd. Läste igenom examensarbetet. Är sjukt trött på det. Känner mig klar. Handledarträff på onsdag, sedan rättasmåfelsdag på fredag. Därefter ska eländet in. Opponering den 30:e. Stängde datorn. Det var 15 minuter sedan. Nu har jag inget att göra. Är klar med plugg, har skaffat jobb, alla vikariedagar är inbokade, alla andra to-do saker är fixade. Valet står alltså mellan bad, tupplur, bokläsning och filmtittande. Mycket svårt. Ärligt alltså. Framförallt eftersom det är rätt många snarlika dagar innan opponeringen. Har varit så uppe i varv de senaste 1,5 åren att jag har lite svårt att koppla av. Får kanske öva på det nu innan semestern. 
 
Två rätt så nervarvade systrar en kväll förra veckan.

Kommentarer
Postat av: Mirre - Sweetwords

Vad roligt att uppgifterna känns bra och rart att du var så förtjust i din förra handledare

2017-05-15 @ 16:52:19
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mirre - Sweetwords

Vad roligt att uppgifterna känns bra och rart att du var så förtjust i din förra handledare

2017-05-15 @ 16:52:20
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma/mormor%20lena

Skönt att du är klar ❤️! Ja, nu MÅSTE du jobba på att gå ner i varv......😘

Svar: Sista sva uppgiften inskickad. Ex arbetet ska läsas igenom en sista, sista gång på fredag, sedan skickas det också in. Därefter är det bara opponering kvar. Vilket jag har två hela dagar på mig att förbereda. Är rätt nöjd. Ska unna mig massa läsande och njutande i sommar
Lisa

2017-05-15 @ 21:57:41
Postat av: terese

shit vad grym du är!!!!

2017-05-16 @ 14:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0