Tålamodsprövande trött moder

Jag har helt klart fått bättre tålamod sedan jag fick barn. Och började jobba som lärare. Jag tycker att min tålamod numera är rätt bra. Det är dock inget mot Siennas förra fredagen. Hon skulle skriva en sak, och bad mig bokstavera ett ord. Jag var väldigt, väldigt, väldigt trött- och lite halvfebrig- och låg på soffan. Och somnade. Mellan. Varje. Bokstav. Alltså, detta måste ju ha varit tortyr för ungen! Hur jag vet att jag somnade? Jag hann seriöst att drömma mellan bokstäverna. Stackars Sienna. Undra om hon fick fram ordet tillslut? Jag har fortfarande ingen aning om vad hon skrev.
 
Kanske var Lionel hon skulle skriva? Dagen efter världens långsammaste bokstavering stack hon i alla fall på kalas, såhär snygg. 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Registrerinsskyltar : vad betyder KEO 😳? Underbara unge ❤️

2017-11-06 @ 20:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0