Tisdagslista

  • Tjejerna och jag hade en mysig kväll med lite lek på rummet
  • Jag har klippt mig! Visserligen bara topparna, men jag tror inte att jag tagit mig tid att gå till frisören på ett år.. så detta var skönt!
  • Imorgon är det onsdag- den dagen i veckan jag har mest planeringstid på jobb. 
  • Unnar mig en paus med pluggandet, då jag lämnade in en tenta 2 veckor innan deadline. 
  • Skrev på tillsvidare-papper idag! Min första tillsvidare-anställning. Känns bra. 1000 kr mer i lön för ett papper känns också bra. Framförallt när jag var toppennöjd med min ingångalön redan. Sweet. 
Börjar bli helg- och gossugen. Vill leka och mysa med mina barn. Kom på en sak till på listan! Ungarna nattas utan problem varje kväll. De somnar själv i egna sängar efter saga i soffan. Och sover där hela nätter! Skönt, men nu när jag är så kelsjuk funderar jag på om jag kan sno in dem i min säng...

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Lönen 😀👍! Ta alla tillfällen till mys med Lillorna- det mår ni bra av allihop ❤️

2017-11-14 @ 22:22:19
Postat av: Hanna

Härligt med högre lön och tillsvidareanställning. Grattis :-)

2017-11-15 @ 06:00:32
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0