Tisdagslista

  • Vi hittade ett Peppa Gris (jag inser att hon heter Greta Gris eller Peppa Pig, men Julie gör inte det) påslakanset! Julie kommer att bli helt till sig på julafton!
  • Nästan 3/4 av muntliga bedömningar gjorda på engelskan. Tog "bara" en vecka. Nu ser jag fram emot att rätta ca 100 texter innan den 14e december. Efter betygssättning är här en lärare som ska leka på alla lektioner fram till lovet. Och gäena hela vårterminen med.
  • Jag har försökt ta det lugnare både vid lämning och på kvällarna innan ungarna lagt sig. Vet inte om de märkt någon skillnad, men det har varit skönt för mig.
  • Bio imorgon! Ska bli kuuul. 
  • Snart december. Längtar!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Tror absolut att ni allihop mår bättre när ni tar det lugnare- i alla situationer i vardagen. Förstår att det inte är lätt, men första steget är att bli medveten, sen att ta ett litet steg i taget ❤️. #amatörpsykologen #pensionären #tidsmiljonären 😜

2017-11-22 @ 13:06:03
Postat av: PhotoJelly

Ha det så skoj på bion:)

2017-11-22 @ 13:38:59
URL: http://photojelly.blogg.se/
Postat av: PhotoJelly

Ha det så skoj på bion:)

2017-11-22 @ 13:38:59
URL: http://photojelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0