Den kolugna laman

Satt på arbetslagsmöte och blev tillfrågad om jag kunde täcka en lunch nästa vecka. Fick lite panik över att jag inte kan mitt schema och sa snabbt att jag skulle kolla upp det. Försökte därefter stressat få upp schemat på en internetsida (som har alla lärares och elevers scheman). Hittade inte min namnförkortning. Utbrast stressat följande:
 
Vad heter jag?! (Mina kollegor svarade LKG)
När i alfabetet kommer L?! Jag hittar inte L! (Upptäckte att jag var på fel skola och sökte)
Oj, fel skola! Var är vår skola? Jag hittar inte vår skola! (Kollega upptäckte att jag sökte i Umeå)
 
Arbetslagsledaren gav upp och sökte upp mitt schema på sin dator. Jag kunde ta lunchen.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fråga din mor vad LKG är förkortning för...

2017-10-26 @ 17:31:00
Postat av: Mamma/mormor

Läppkäkgomspalt 😂! Så nu vet jag vem anonym är 😘

2017-10-26 @ 20:25:32
Postat av: Anonym

Klart du vet!

2017-10-27 @ 04:39:59
Postat av: Jag kan skriva namn också

har bara inte insett/orkat det. 😂😂😂

2017-10-27 @ 15:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0