Tisdagslista

  • Hade sjukt bra arbetsflyt nu på kvällen. Hann med massor och kände lite inspiration komma tillbaka. 
  • All fakta inför nästa delkurs i SVA ligger uppe. Och den verkar kul! Och hyfsat lätt. Den handlar om minoritetsspråk... och gissa vad jag undervisar mina 6or och 7or i just nu?! Vad var oddsen för det?
  • Kim gick på föräldramötet på förskolan. Så skönt att inte ta allt sånt. 
  • Ser fram emot helgen. Hotellövernattning, egentid med moder, hotellfrukost... och Chess! 
  • Ungarna är lika bestämda och egensinniga som vanligt, men jag känner att jag (om än inte alltid) kan hantera dem. Lågaffektivt bemötande och lirkande is the shit. Älskar mina tokiga ungar.
Sienna tog en paus på Vellingeblomman i lördags

Kommentarer
Postat av: Tiff

Vilket minoritetsspråk undervisar du i? ☺️

Svar: De fem i Sverige. Men vi bara "nuddar" ämnet i åk 7. Min kurs som jag läser blir lite mer ingående.
Lisa

2017-10-03 @ 20:34:58
Postat av: Frida

❤️❤️

2017-10-03 @ 20:53:59
Postat av: Mamma/mormor

Det är med lågaffektivt bemötande tror jag stenhårt på ❤️! Så kul o mysigt det ska bli med Kristianstadtrippen 😀👍

2017-10-04 @ 09:00:44
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Skönt att kursen verkar enkel :D

2017-10-04 @ 20:05:12
URL: http://jennifers.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0