Tokmormor

Mina barn älskar sin mormor. Jag älskar min mamma. Men hon är fan inte klok. Hon lär barnen bus hela tiden. Efter att hon passat Julie förra fredagen har ungen börjat svara "din bajskorv" efter allt. "Vill du ha mer mat Julie?" "Nej, din bajskorv!" Underbart. Kan bara gissa vad de tänker på förskolan. Sienna är det inte bättre med. För ett par veckor sedan berättade en pedagog att hon skulle till Stockholm över helgen, varpå Sienna högt och tydligt sjöng snappsvisan Hela Stockholm står i lågor för henne. Nu är planen att min mamma ska passa ungarna varje torsdagseftermiddag så att de slipper så långa dagar på förskolan. Jag undrar vad de söta små ungarna kommer att klämma ur sig härnäst? Pinsamt lär det vara i alla fall.
 
Oförskämda tokungar som mormor har dåligt inflytande på 😘
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så härligt med en massa bra förebilder runt sina barn 😂 min mamma flippar också ur totalt i närheten av barnen 😂 men det är ju verkligen hela grejen med mor och farföräldrar, dom ska liksom vara så, sen hjälper de ju inte direkt att dom inte har en enda regel heller 🙈😂

2017-10-04 @ 22:30:16
Postat av: Mamma/mormor

Det är såååå skönt att slippa uppfostran och bara ha kul med barnbarnen. Köpa glass istf mellanmål, få dom att sjunga snapsvisor, att säga whiskey istf cheese vid fotografering mm mm 😛. Jag trooor inte det gör nån skada, att deras uppfostran saboteras. Hoppas inte iaf 😆. Jag funderar liksom inte ut dumheterna på förhand, de bara ploppar fram helt spontant 😂😂

2017-10-05 @ 21:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0