Das helg

Intensiv helg, som vanligt. Varje torsdag kväll tänker jag att "denna helgen ska vi bara ta det lugnt". Och varje fredag tänker jag HELG! Det är inte så att jag ångrar mig på söndagarna, det är mer så att jag är så trött. Kim är på MFF, så jag har redan gjort ungarna klara. Blir tidig nattning av oss alla ikväll. Tror att Julie redan nickar till på soffan. Föööönt! Men förutom att bli aströtta i helgen har vi även fått en del gjort. Jag och Kim har lämnat ungarna hos farmor och shoppat satan, därefter minglat med en massa polare. Idag var det skridsko, och efter det visade det sig att några av gårdagens polare skulle till Kockums, där Sienna åker skridskor, för att bada. Så jag cyklade och hämtade Jullan och så badade vi tre med. Vi har även städat, storhandlat och tvättat. Not bad. Nu ska jag kasta in även Sienna i bingen, sedan jobba lite och avsluta med ett skönt bad och bokläs. Pluggade när Sienna var på skridskoskolan, så jag känner mig i fas. Det enda som saknas är lösgodiset. Undra om man kan muta Kim att handla på vägen hem?
 
En del shopping.. och mat-veckohandling.. och trött Julie

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Tur det är måndag igen så ni får vila upp er 😆

2017-09-18 @ 18:34:06
Postat av: Mirre Sweetwords

Ja på helgerna ska man då hinna med allt möjligt =D, man glömmer vila ibland

2017-09-18 @ 22:09:20
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0