Kan man sätta upp reglerna på dörren?

Saker som jag inte tycker är okej: 
  • Att man har mobil på min lektion
  • Att man vägrar lämna mobilen i skåpet trots att de andra gör det
  • Att man använder mobilen under läxförhöret
  • Att man SVARAR i mobilen under läxförhöret
  • Att man går ut från salen under läxförhöret, trots att jag säger att man inte får
  • Att man, trots att jag springer efter en, fortsätter sitt samtal och bokar biobiljetter under förhöret
  • Att man säger åt mig att "softa"
  • Att man vägrar fortsätta med uppgiften för att man "inte pallar"
Jag har blivit gammal. Och ungarna är fan inte kloka.

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Men för f-n! Du är inte gammal, du är väluppfostrad och kräver hyfs. Inte ett dugg okej. Föräldrarna informerade? Reaktion?

Svar: Ringde mamman. Helvettig. Blev rätt knäckt.
Lisa

2017-09-18 @ 18:32:24
Postat av: Tiff

Får man underkänna ungen??

Svar: Hahahaha tyvärr inte. Hon har möjligheten att få riktigt bra betyg. Men om hon inte sätter igång blir det inte så bra som hon tror...
Lisa

2017-09-18 @ 19:27:38
Postat av: Mirre Sweetwords

Nämen vaaa? är det sant?

2017-09-18 @ 22:07:57
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0