Liten älskande tokfis

Julie är, när hon inte visar monstersidorna, en kärleksfull liten varelse. Säger hon. Hon berättar nämligen högt när hon älskar någon. Eller något. Rätt ofta något, om vi ska vara ärliga. Dockan, snutten, barbiena.. I början blev jag smickrad när hon sa att hon älskade mig. Och glad när jag hörde att hon älskade en dagisfröken och en kompis. Men sedan hörde jag henne en dag utbrista "åh, en mugg med vatten! Jag ÄLSKAR denna muggen! Och jag ÄLSKAR vatten!" Och nu har jag lite svårt ta hennes kärleksförklaringar på allvar.
 
Julie älskar lera. Och pappa. Och kepsen...

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Och mej väl? Hon har ett stort hjärta ❤️😛

2017-09-16 @ 08:11:29
Postat av: Anonym

Men aw, så länge hon älskar de som faktiskt är älskvärt : )

2017-09-16 @ 15:21:45
Postat av: Anonym

Men aw, så länge hon älskar de som faktiskt är älskvärt : )

2017-09-16 @ 15:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0