Onsdagslista

Jag glömde inte listan igår. Jag hade mycket viktigare saker att göra. Som att dricka öl och mingla med polare. Vilket för mig till första punkten, på något som alltså får bli en onsdagslista:
 
  • Åt middag ute med Corre och Madde igår, på Mascot. Underbar mat, roligt sällskap och jag kunde slappna av. Precis vad jag behövde för att ladda om batterierna. 
  • Börjar komma in i jobbet. Är inte odelat förtjust, om jag ska vara ärlig. Men det blir bättre och dagarna går i alla fall asfort. 
  • Kim ska till Island imorgon. Skönt för honom, och lite mysigt med egentid med tjejerna. 
  • Är ute i god tid med sva-grejerna. Känns skönt att inte ligga efter. 
  • Mamma ska hämta ungarna imorgon. Härligt för dem att slippa ännu en lång dag! 
Älskade sötnosar i regn- och vindtåliga höstoveraller. Tunna men med fleece. Och söta!

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Det blir nog samma outfit imorgon 😬. Man behöver slita sej från alla måsten ibland för att ladda om ❤️! Då blir det barntapas fred kväll 😛?

2017-09-06 @ 23:03:44
Postat av: Emma

Så fina overaller var är dom ifrån?

Svar: ielm- googla! De har massa saker som man kan trycka namn på. Ungarnas mössor är därifrån också.
Lisa

2017-09-09 @ 19:10:27
URL: http://nouw.com/ernemar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0