Stackars lilla räddharen

Tog, för tredje året i rad, med ungarna och deras farmor på spökrundan på Vellingeblomman. Sienna var hysterisk första året, okej förra året, och livrädd idag. Julie ska vi inte snacka om. Hon är sådär modig i vanliga fall. Hon gillade det inte, om vi säger så. Det slutade med att jag bar ungen tryckt mot mig, medan hon hade sin kapuschong nerfälld över huvudet. När vi kom ut skrattade Kim till och sa att hon hade somnat. Det hade hon inte. Hon bara knep ihop ögonen så hårt att hon inte märkte när vi kom ut. Min stackars lilla rädda knubbsäl. Ser fram emot en gosig natt med henne. 
 
Naw! 
Vi köpte med oss en massa pumpor hem. Och jag köpte två till klassrummen. Har jag två klasser? Nej. Jag har en mentorsklass, så en hade varit logisk. Annars är det framförallt tre klasser jag jobbar med, så det hade också varit rimligt. Men två? Hur tänkte jag där? 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Hahaha! Sluta plåga räddhararna med Hallowen-upplevelser 😂😂. De kanske tycker det är kul när de blir tonåringar 😳😅?

2017-10-01 @ 10:33:17
Postat av: Hanna Karlsson

Stackars barn. :-P Nästa år kanske de uppskattar det mer. :-)

2017-10-01 @ 19:54:51
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0