Helgen har förvandlat mig till en kräftlama

Helgen har bestått av klippning, öldrickande, gårdslek, barnkalas på busfabriken, kompislek, annat barnkalas och framförallt SOOOOOL! Så otroligt underbart att få känna sol och värme igen. Mindre underbart att jag brände nosen och nu funderar på om jag kan sjuka mig imorgon, för jag ser inte klok ut. Pinsamt att stå framför 4 x 25 ungar och försöka lära ut något, medan de funderar på vilken färgskala jag faktiskt har och vad det är som glänser igenom allt smink. Men ändå, lätt värt det! Älskar våren och sommaren!
 
Gårdsutelek igår. Idag var det ännu varmare. Ungarna hade vare sig mössor eller jackor! Tänk att det snöade för sex dagar sedan...

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Helt otroligt, från vinter direkt till sommar 😀😎❤️!

2018-04-08 @ 20:37:46
Postat av: Maria

Det är så härligt att våren äntligen är här. Hos mig har hela helgen varit fin med solsken och värme :)

2018-04-10 @ 00:37:08
URL: http://gairamsbilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0