Hur definerar man blommigt?

Var hemma hos min kompis Madde i fredags och käkade middag med henne och andra polaren Corre. Efter ett tag gled samtalet över till kläder, och Madde berättade att hon köpt ett par blommiga skor. Hon funderade dock på om hon skulle lämna tillbaka skorna, för blommigt var inte riktigt hennes stil. Eftersom mina blommiga sneakers stod och riktigt utstrålade blommighet från hallen så förtydligade hon att det var snyggt på andra, men att hon nog inte var bekväm i det.
Bild på mina skor:
 
När jag och Corre skulle gå passade Madde på att visa sina skor. Jag och Corre blev lite... snopna. Bild på Maddes skor:
 
Jag har en känsla av att blommigt mönster inte riktigt betyder samma sak för alla. Men jag tror nog att hon skulle våga ha dem utan att vara rädd för att folk ska bli chockade av hennes nya klädstil.

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Hahaha! Dina är blommigare. Och jättesöta ❤️. Riktiga Lisa-skor 😀. Maddes var också jättefina, tycker jag.

2018-04-15 @ 19:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0