Sienna, das Konstnär

Sienna har, som jag tidigare nämnt, något litet samlardrag. Och när jag säger litet menar jag att hon lätt kunnat ställa upp i barnversionen av "Horders", där människor samlat på sig så mycket skräp att de knappt har plats att bo på. Idag rensade vi hennes skrivbord, för femtielfte gången. Två hela papperskassar fylldes med halvfärdiga teckningar som hon "skulle rita klart sen". Men till skillnad från de tidigare rensningarna var hon denna gång lite mer kapabel att kasta saker. Visserligen slängde jag ytterligare prylar i smyg, men ändå. Är nöjd att det går framåt. Och fick mig en del skratt när jag kollade på hennes alster. Min underbara tokunge!
 
Kolla bara vad snyggt! En "hors" (engelskläraren i mig njuter), tärmo, jaka, jelm och bajs. Ifall vi undrade, liksom. Och så Peppa Gris som äter en tårta, samt ett stort gult klot som hästen sniffar på. Wunderbar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Den teckningen är ju riktigt rolig, på flera sätt 👍😂!

2018-04-29 @ 10:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0